Učenice treće godine Srednje ekonomske škole u Somboru Majda Trivić i Dajana Korpak i njihova tehnička podrška Nikolina Pilja osvojile su drugo mesto na održanom takmičenju u rešavanju studije slučaja “Razvoj digitalne komunikacije u turizmu u Srbiji” u Novom Sadu, 30. marta 2017. godine, koje organizuje Fakultet za turistički i hotelijerski menadžment Univerziteta Singidunum, za učenike srednjih stručnih škola i gimnazija.
U konkurenciji od ukupno 18 timova, srednjih stručnih škola i gimnazija, tim sastavljen od dve devojke iz somborske Srednje ekonomske škole, uspeli su uz pomoć svoje profesorke i mentorke Melite Danilović, da se osvojile su drugo mesto.
Tema njihove prezentacije Lagani somborski špacirung bila je veoma zapažena kako zbog kulturnog bogatstva Grada Sombora, tako i zbog neobičnog načina približavanja turističkog potencijala digitalnim marketingom budućim turistima.
Veliki doprinos ovom uspehu dali i učenici drugog razreda Stefan Jović, Veljko Vukadinovic i Andjela Zorica koji su aktivno učestovali u izradi prezentacije.
Hvala svim učenicima i profesorima Srednje ekonomske skole na podršci!