Naslovna

Učenici Srednje ekonomske škole, odeljenje IV-1, sa svojom razrednom, profesorkom građanskog vaspitanja Jasminom Borić, ovih dana su uspešno okončali akciju „Knjiga za školsku biblioteku“.

U akciji je učestvovalo 13 maturanata smera ekonomski tehničar, koji su od prikupljenog novca kupili i donirali školi 44 knjige, svaki učenik po dve knjige, dok je ostale kupila Jasmina Borić.

USPEŠNO REALIZOVAN DOMAĆI ZADATAK

Kada smo na predmetu ''veštine komunikacije'' dobili zadatak da napravimo akcioni plan za realizaciju nekog javnog događaja, naš tim izabrao je da to bude humanitarni koncert za Mihajla. Profesorka Stamenka Sudar je obećala da će jedan zadatak dobiti priliku za realizaciju. Ideja našeg tima je podržana od ostalih učenika, profesora, direktora. Dobili smo podršku i Grada Sombora i javnih ličnosti iz sveta muzike i kulture.

UČENICI SOMBORSKE EKONOMSKE ŠKOLE OSVOJILI DRUGO MESTO NA TAKMIČENJU NA TEMU “DIGITALNE KOMUNIKACIJE U TURIZMU SRBIJE”

Učenice treće godine  Srednje ekonomske škole u Somboru Majda Trivić i Dajana Korpak i njihova tehnička podrška Nikolina Pilja osvojile su drugo mesto na održanom  takmičenju u rešavanju studije slučaja “Razvoj digitalne komunikacije u turizmu u Srbiji” u Novom Sadu, 30. marta 2017. godine, koje organizuje Fakultet za turistički i hotelijerski menadžment Univerziteta Singidunum, za učenike srednjih stručnih škola i gimnazija.

Takmičenje za najbolji kotlić

Dana 08.12.2016. godine  učenici ugostiteljskog profila Srednje ekonomske škole Sombor  Beatriks Petrović, Velibor Bandobranski i Sinša Bovan u pratnji svojih nastavnika kuvarstva Silvie Egi i Gorana Lazičić ostvarili su zapažen rezultat ZLATNU medalju na održanom takmičenju "The European training week under a pot cooking competition call applied art department hospitality schools teams"  u organizaciji Bajai SZC Bányai Júlia Secondary and Vocational School iz Baje.

IZVEŠTAJ O SPOLjAŠNjEM VREDNOVANjU KVALITETA RADA ŠKOLE

10. I 11.DECEMBRA 2013.godine u  školi je izvršeno spoljašnje vrednovanje .

 Škola je u 20 standarda procenjena nivoom ostvarenosti 4, a 9 standarda je procenjeno nivoom ostvarenosti 3, što predstavlja 100% svih standarda. Dodatni standard 3.1 nije vrednovan, a među ostvarenim standardima je i 14 standarda koji su ključni za vrednovanje, što predstavlja 100%. Svi istaknuti ključni standardi su ostvareni.

NA OSNOVU SVEGA  NAVEDENOG, OPŠTI KVALITET ŠKOLE SE OCENjUJE OCENOM 4.

Kućni red